طرح که جامعیت مدیریت کلان اصلاح الگوی مصرف آب بر پایه سیستم جامع فن آوری اطلاعات و ارتباطات (MIP)

در قالب دسترسی به اطلاعات و راهکار های کلان مدیریتی و ارائه طرح کاهش مصرف آب با توجه به رویکرد فرهنگی، رسانه ای و فرهنگسازی کاهش مصرف آب می باشد. در این طرح جامع با نگاه به تاثیر گذاری مخاطبین مورد نظر سعی شده است، تا با نگاهی کاربردی به تبین ارزش های صرفه جویی و گردشگری آب و ارائه سبک صرفه جویی اسلامی و هدفمند پرداخته شود.

 

 به طور اجمالی اهداف و ارائه اصلی این طرح جامع عبارتند از:

۱-           امکان برنامه ریزی های کلان شهری در حوزه مصرف آب

۲-           امکان مدیریت مصرف بهینه آب

۳-       کمک به مدیریت مصرف در زمان حضور زائرین وگردشگران

۴-           کمک به مدیریت پیک های پر مصرف سال

۵-          فرهنگ سازی مصرف بهینه

۶-    معرفی و بر جسته سازی ظرفیت های شهری(ارتقای بهره گیری از ظرفیت های محیطی،کالبدی و مردمی)

۷-     آمادگی سیستمی

۸-     حمایت از بخش خصوصی

۹-     اشتغاایی

۱۰-  ایجاد پایگاه اطلاعات داده‌های اختصاصی و جامع

۱۱-    الکترونیکی کردن فرایندها، سرعت بخشیدن به فرایندها

۱۲- احصا و اولویت‌بندی خدمات قابل ارایه از طریق الکترونیکی

۱۳-   ارائه آمار و اطلاعات مصرف در بستر الکترونیکی

۱۴-  هماهنگی بین بخشی و فرابخشی درحوزه های مختلف آب

۱۵- امکان گزارش گیری و و هدف گزاری سازمانی برای مصرف کنند گان آب

۱۶- تغییر ذائقه مصرف کنند گان آب

۱۷- شناسایی و مستند سازی  مصارف آب

۱۸- گردشگری آب

۱۹- ایجاد مدلینگ برای پکیج های و بسته های مصرفی آب

۲۰- بازاریابی آب و ارتقاء تکنولوژی خدمات فروش

 

این اهداف با ارائه۱- پرتال هوشمند ۲-کارت هوشند ۳- سیستم سخت افزاری( (POSلازم که تولید آن کاملا برپایه تکنولوژی بومی و دانش ایرانی میباشد قابل اجرا ست.

 

از قابلیت تهای اجرائی این طرح می توان به

 

  1. امکان پرداخت و شارژ مابه التفاوت مبالغ صرفه جویی کاهش مصرف آب
  2. امکان ایجاد تخفیف های مناسبتی و دائمی
  3. امکان تخصیص شارژ کارت هوشمند به دیگر افراد(کمک به موسسات خیریه و یا مدارس و….)
  4. کمک به مدیریت پیک های مصرفی آب
  5. کمک به مصرف هدفمند و مدیریت منابع مالی و انسانی
  6. امکان ایجاد سفر های گردشگری آب
  7. برنامه ریزی میزان مصرف آب
  8. امکان ایجاد اعتبار جهت پرداخت قبوض و…
  9. فرهنگسازی مصرف آب
  10. تبین ارزش های صرفه جویی
  11. شناسایی و مستند سازی
  12. هماهنگی بین عرضه و تقاضا های سطح کشور
  13. هدف گزاری سازمانی و امکان گزارش گیری برای مصرف کنند گان آب
  1. تغییر ذائقه مصرف کنند گان آب
  2. شناسایی و مستند سازی مصارف آب
  3. ارتقاء تکنولوژی خدمات فروش و پس از فروش
  4. دستیابی به شاخص مطلوب هدر رفت آب

سوییچ بانکی و لویالتی

کلان اصلاح الگوی مصرف آب

آب ,مصرف ,های ,امکان ,  ,مدیریت ,مصرف آب ,کمک به ,گان آب ,کنند گان ,مصرف کنند ,ارتقاء تکنولوژی خدمات ,کلان اصلاح الگوی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران کتابخانه عمومی شهید بهشتی UPDATE MAGAZINE دفتر وکالت و مشاوره حقوقی «وکیل قانون» فایل لایه باز انتخابات psd معرفی فایل ها باستان شناس شرکت سجاده نقش Aris Engineering Group Company بوی پونه